.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

суббота, 24 декабря 2011 г.

Առանց սիրո



Այսօր ես քեզ չեմ սիրելու:
Ազատ օր եմ վերցնում այսօր:
Քեզանից եմ հեռանալու`
Մինչ վաղը, մինչ հաջորդ օր:
Ու ողջ մեկ օր չեմ ապրելու`
Այլ մահացած լոկ քայլելու
Դեպի անսահմանություն,
Դեպի առանց սիրո անկյանքություն,
Դեպի անմիտ անծայր մի կյանք:

Այսօր ես և չե'մ լաց լինի:
Չե'մ երազի. երազներից հոգնել եմ ես:
Մի ստվեր դարձած կապրեմ օրն իմ,
Մինչ քո գինը չհասկացնես:
Ընդամենը մի ամբողջ օր
Քեզ կորցնելու համար:
Միայն կորցնեմ, ու կկորցնեմ ինքս ինձ էլ,
Ու էլ չապրեմ, չապրեմ…
Այլ մահանամ:

Ուզում եմ քեզ նորից սիրել…
Այդ մեկ օրը բավական էր,
Որ հասկանամ,
Թե որքան թանկ էր այն մեկ արցունքն էլ,
Որ թափեցի սեր քե'զ համար:

Աստված քեզ հետ,
Քո սերն էլ` իմ:
Առանց սիրո այժմ և հավետ
Մահացել եմ,
Ու այնպիսին` ինչպիսին կայի`
Էլ չեմ լինի:

©Թերեզա
11.10.2005թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий