.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

вторник, 13 декабря 2011 г.

Միայնակություն




















Միայնակություն...
Այնպիսի խեղդող մի զգացմունք է դա,
Երբ չկա ոչ ոք քեզ որոնելու
Եվ քեզ ամբոխում գտնելու համար.
Այ'ո, ոչ ոք էլ չկա:


Միայնակություն...
Ուզում է խեղդվեմ քնքուշ ձեռքերում
Միայնակության,
Փափուկ բարձի տակ...
Ու ոչ ոք չկա..
Սիրտս տանջվում է այդ պաղ համբույրից
Միայնակության.
Ես քեզ խնդրում եմ մի համբուրիր ինձ
Չոր շրթունքներով դու իմ պարտության:


Միայնակություն...
Ինչ որ աղմուկում
Միայնակ ես դու`
Ով դու իմ մեծ ''Ես'':
Միայնակ այնպես,
Որ ցանկություն կա քեզ կորցնելու
Ցուրտ աղմուկի մեջ:
Կորցնել եմ ուզում անպայման
Գիտակցությունը ''ես''-ի մասին հենց իմ սեփական:
Որ լռությունում փնտրեմ,
Սակայն զուր լինի` ինքս չգտնեմ,
Մինչ աղմուկն անծայր, մինչ լռության վերջ:


Միայնակություն
Եկ առանց վիրավորելու միմյանց
Բաժանվենք սրտանց:
Թշնամիներ չենք,
Ընկերներ անգամ չեմ ուզում կոչվենք:
Ընկերացիր մեկ ուրիշ հոգուն
Միայնակություն:


Միայնակություն,
Դու պղծում ես ինձ:
Սրտիցս է միայն մնացել... ոչինչ.
Էլ ոչինչ չկա, որ քեզ նվիեմ,
Էլ ոչ ոք չկա` ես միայնակ եմ:


©Թերեզա
29.11.2003թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий