.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

четверг, 22 декабря 2011 г.

Քեզ եմ փնտրում



Նորից քեզ եմ փնտրում
Իմ գրված այս թղթերում,
Իմ անցյալում, ապագայում,
Իմ հոգու մեջ,
Այս գրչի տակ
Ու այս տողում:
Իմ աչքերում,
Իմ ստվերի մեջ
Ու իմ շնչում:
Անուրջ դարձած երազներում,
Ինձ` քո թողած լուռ պատկերում,
Անլուրջ քո խոսքերում,
Իմ չգրված ներումներում,
Քո չտված համբույրներում:
Երեկվա մեջ,
Վաղվա օրում
Անվերջ քեզ եմ ես մոլորում
Ու փնտրում եմ:
Կարծես նորից խելագարվում,
Բայց և նորից անտեսում եմ,
Որ խենթ եմ:
Քեզանից եմ հեռացել,
Որ փնտրելու առիթ ունենամ:
Նորից եմ այս ճամփին դարձել
Ու մոլորվել եմ:
Որտեղ՞ է արդյոք հանգրվանել
Սիրտս, միտքս, պարզ ցանկություններ,
Անքնությունն իմ ո՞ւր է թաքնվել:
Անվերջանալի ու երկարատևող
Քո փախուստներից
Նորից դարձել եմ իմ արարքներին
Ես անգիտակից...
Քեզ եմ փնտրում
Իմ մթության լուսավորում:
Քե'զ, որ ժպտում ես հեռվում
Ու ավելի հեռանում:
Քեզ չեմ կորցնի,
Քեզ բաց չեմ թողնի,
Քեզ չեմ շրջվի
Ու չեմ անտեսի:
Մնում է միայն մեկնել ձեռքերը
Ու շոշափել քեզ
Մոտ ու հարազատ...
Քեզ պիտի փնտրել այս պարզ ներկայում:
Գիտեմ, այնտեղ ես`
Կանգնած իմ առջև:
Հորինել եմ քեզ,
Որ էլ չպարտվեմ,
Որ գտնեմ, սիրեմ..
Իմ այս սրտում,
Իմ այս թղթում,
Իմ մտքերում
Ու իմ գրկում
Քո պատկերն եմ անվերջ շոշափում:
Քեզ եմ միայն պատկանում.
Քե'զ, որ անհասանելի թափանցելի ես,
Որ անհասկանալի օտարացի ես,
Բայց այնքան մոտ
Այնքան անուշ ես:
Այն որ ձյուները ցեխեր են դառնում`
Քեզ մոտ են բերում
Ինձ ու իմ սերը:
Այն , որ գարունն է շտապում վերստին`
Ինձ մոտ է բերում
Քեզ ու քո հոգին:
Այդ ճամփաներում,
Հորինված, գրված քո կյանքն եմ տեսնում:
Գուցե դու չկա՞ս,
Գուցե դու չգա՞ս:
Ու այս խաղերից վերջապես հոգնած
Ինքս ինձ եմ գտնելու արբած,
Ու զգալու եմ` հորինվածք իմ պարզ,
Որ ավաղ չկաս:
Սակայն գունավոր այս երազներում,
Թախիծը ժպիտ դարձնող սիրում`
Քեզ չգտնելը անհնարին է,
Ու միայն գտնելն է հնարավոր..
Քանզի մենք մեր կորուստները
Հենց մեր ներսում ենք թաքցնում,
Որ չնկատենք նրանց դերերը
Մեր անսեր կյանքում:
Նորից քեզ եմ փնտրում
Իմ այսօրվա կորուստներում,
Աչքերիս դիմաց տարածված կորուստներում:
Եվ իմ այսօրվա մասունքներում
Քեզ եմ գտնում,
Ու վերագտնում անձս
Հարազատ այդ աչքերում:
Ամեն անգամ այնտեղից եմ լուռ հեռանում,
Ու ի վերջո նրանց գիրկն եմ վերադառնում:

©Թերեզա
17.02.2008թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий