.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

суббота, 3 декабря 2011 г.

Իմ անունն է... Ներիր

Մեկ ակնթարթով ետ վերադառնամ
Կիսատ գործերս ավարտին հասցնեմ,
Այն ինչ չեմ ասել ասեմ վերջացնեմ:
Ամենը կիսատ ու թափթփված է
Իմ այս գլխի մեջ ու իմ այս սրտում:
Թույլ տվեք ուղղել,
Թույլ տվեք ամեն ինչ ուղղել
Էսպես չեմ կարող ես կողմնորոշվել,
Էսպես չեմ ուզում:
Մեկ ակնթարթով ետ վերադառնալ,
Տրված հարցերին ճիշտ պատասխանել,
Որ էլ չզղջամ,
Ու չցանկանամ սխալներ ուղղել:
Ներում եմ ուզում նրանցից խնդրել
Ում չեմ հասկացել և ում չեմ օգնել,
Բայց և կարող էի:
Ես է'լ չեմ կարող նորից սխալվել
Եվ գիտակցելով փշրել ու ջարդել
Ամեն մի փայլող ու ամեն մի սեր,
Որ դեռ թարմ մնան հոգուս մեջ վարդեր:
-Ներիր ինձ…
Իմ բառարանի կարևոր բառեր
Տեղ չտաք նրան,
Պետք չէ նրան տեղ:
Նա առաջինն էլ կլինի,
Միևնույն է, նա առաջինն է:
Ներիր…
Հիշողությանս յուրաքանչյուր անկյուն
Այդ բառով է միայն սարդոստվել,
Ցածր արտասանած այդ ներումնները
Պիտի դեռ գոռամ.
-Ների'ր, Ների'ր, Ների'ր:
…Կամ էլ դու գիտես:
Այդ բառն է կարծես դարձել թուլություն
Ու բոլորից եմ պարտքով այն վերցրել:
Ու պիտի ետ տամ ես «Ներողություն»
Բառի մի ողջ կույտ:
Ամեն արածս կարծես սխալ էր,
Եվ ամեն մեկից դեռ պիտի ներվեմ:
Ինչ~ անհեթեթ կյանք.
Ներումներ հայցելու մի սովորություն:
Ծիծաղելի է.
Անունս եմ կարծես այցետոմսի համար
Փոխել ու դրել
-Ներիր-
Ու թե որ ների,
Ուրեմն` իրոք նա այնպիսինն էր,
Որ արժանի է ծանոթ լինել իմ անուններին:
Իմ անունն է «Ներիր»:
Ու ինձ թվում է, թե իրականում
Ես հենց մի բառ եմ,
Որ անվերջորեն իմ անձի
Շուրթերին եմ համբույրի տեղ անմիտ հայտնվում:
Ների'ր, որ ես այսպիսինն եմ..
Թե չներես էլ, միևնույն է ես..
Ես այն եմ ինչ կամ իրականում:

Ետ վերադառնայի
Ու ներումների կարիք չլիներ:
Երբ մեղավոր ես
Քեզ ներում ես զգում,
Որն անհրաժեշտ է յուրաքանչյուրին:
Ու աչքերում ես նրանց քեզ գտնում
Որպես մի ներում,
Երբ քեզ ներում են
Ու երբ այն սպասում:

Թերեզա
18.08.2006թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий