.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

суббота, 3 декабря 2011 г.

Իմ քայլերը

Կույր ու անմիտ իմ քայլերը
Ամայացած այս ճամփեքին
Ստվեր են գցում,
Որ կարող էր անգամ չլինել:
Վերջույթներիս իրագործած արարքներից
Միայն այն կա:
Իմ այս անցած չամփաներից
Ես հոգնել եմ.
Ապրելով լոկ փոքրիկ հեռվում հիշողության.
Ու նրանում իմ հնացած կույր սերերից էլ
Հոգնել եմ.
Կուրությունը խեղդամահ է անում
Հոգին տեսնող Եսի:
Էլ չեմ ուզում ոչինչ հիշել.
Հիշելուց եմ անվերջ հոգնում
Ու կուրանում անցյալներից:
Բաց թողե'ք ինձ:
Ես այլևս Ձեզ չգիտեմ,
Ես այլ եմ, այլ եմ:
Ու ծնվել եմ այսօրվանից,
Որ վերստին ապրել փորձեմ:
Ու կստացվի:
Հանգիստ եղեք անցած ճամփեք.
Ես ձեզ նայել չեմ պատրաստվում:
Դեպի նոր կյանք ու մի նոր սեր
Այսօրվանից եմ շտապում:
Որ ստվերները լուսավորեմ,
Որ չքայլեմ, այլև թռչեմ:
Իմ քայլերը
Ամայացած այս ճամփեքին
Լույսեր են պարտք.
Իսկ պարտքերը
Հարկավոր է վերադարձնել:

©Թերեզա
03/04. 08.2006թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий