.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

суббота, 3 декабря 2011 г.

Անգոյ


Ես չեմ կարող այս լռության կապանքներում.
Այս անուրջը սպանում է ինձ,
Ու իմ լույսը ինձ չի ներում,
Եվ խլում է այն ինձանից
անվերադարձ:
Ես չեմ ուզում լինել անշունչ, զսպված,
Կապված այս ամենին,
Ու այս կյանքից ոչինչ երբեք դեռ չվերցրած
Առանց հարցի. '' Կարելի է՞, չի կարել՞ի":
Ես քեզանից ճշմարտություն եմ պահանջում:
Քո փակ շղթան ավելի է
Ինձ քեզանից հեռու վանում:
Էլ չեմ կարող փոշիանալ,
Քո հոգու մեջ դառնալ մի ստվեր,
Որն ամենևին չի երևում
Քո աչքերին:
Ու փարվում է իրեն տանող քամիներին:
Խենթության ութերորդ շնչառությունս
Ինձ թույլ չի տալիս ստվերանալ քո առջև,
Ու բավարարվել լոկ փոշեհատիկ լինելուց միայն:
Ես, ավաղ, այսօր քո կողքին լինել
Էլ չեմ կարողանում:
Դու պիտի ներես.
Քո այդ Եսից եմ ես անզգայանում
Ու պարզապես... գոյատևում եմ:
.....................................................
Ես չեմ ցանկանում լինել լոկ փոշեհատիկ
Այս մեծ տիեզերքի մեջ:
Ես անկարող եմ փակ մնալ փոքրիկ
Այդ շրջանակում, երբ կարող եմ թռչել:
Ներիր ինձ:
Անկարելի է գարունից հետո
Թռչունին պահել փոքրիկ վանդակում,
Երբ նա փորձում է փախչել:
Իսկ դու նրան ափերիդ մեջ ես փակել ցանկանում.
Ափերիդ... սիրտդ ինչիդ՞ է..
Ես հասկանում եմ...
Ժամանակը չէ թռչուն պահելու:

©Թերեզա
06.06.06թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий