.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

вторник, 7 мая 2013 г.

Իսկ եթ՞ե հանկարծ..



Իսկ եթե՞ հանկարծ ես քեզ կարոտեմ, 
Ու դողա սիրտս ոչ քո ափերում: 
Իմ արցունքներն էլ քեզ չգտնեն, 
Շուրթերս ապրեն օտար համբույրներում: 


Օրերդ իմ ներկաններում էլ չերևան, 
Այլ դառնան հուշերն էլ անցյալների: 
Ինչպես երեկ, այսօր էլ` քո ապագան 
Իմն այլևս երբեք չի լինի: 


Ւսկ եթե՞ շունչս ինձ չհերիքի, 
Ու ես ուշաթափ քո ստվերի գրկում 
Մոռանամ կյանքս` թողած քո կողքին` 
Մնամ չորացած ներկապնակում: 


Իսկ եթե՞ հանկարծ անձրև գա սրտիս, 
Ու ես ոտաբաց, անանձրևանոց, 
Խեղդեմ սառած համբույրը շուրթիս` 
Նորից կարոտս դարձնելով թիկնոց: 



Եթե հանկարծ աշունն ինձ նորից չների 
Սրտիս բաց թողած գարունն այս ծարավ.. 
Ես նորից դարձած մի ստվեր անցյալի` 
Կրկին լինեմ միայն շնչահեղձ մի ցավ: 


Իսկ եթե՞ հանկարծ քեզ հետևելով 
Վայրկյաններ հետո չունենամ ոչինչ, 
Ու բազմակետեր արագ թափ տալով` 
Շաղ տամ միամիտ նաև ինքս ինձ` 
Քո ցեխոտված ոտնահետքերով` 
Դառնալով անսանձ, անարժեք ու պիղծ: 


Իսկ եթե՞ հանկարծ… 


..Այդպես էլ կա հենց իրականում. 
Քո ներկային գրկախառնված 
Այլ կյանք է ապրում: 
Ու իմ եսը` անցյալից եկած, 
Միայն քո կարոտն է անձայն գուրգուրում: 


©Թերեզա 
28.01.2012թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий