.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

суббота, 7 января 2012 г.

Սիրում եմ քեզ ատելու չափ

Սիրում եմ քեզ ատելու չափ.
Ուրիշ ին՞չ ասել,
Երբ տեսնում եմ քեզ:
Հանկարծ ուզում եմ լքել՝
Երբ իմն ես:
Ուրիշ ին՞չ ասել.
Խելագար եմ ես:
Դարձրել ես ինձ սեր,
Բայց ատում եմ քեզ,
Ավաղ սիրելու չափ:
Ուզում եմ ասել
Սիրում եմ անչափ,
Անչափ կսիրեմ:
Երբ հասկանում ես`
Ատում եմ:
Իսկ երբ վերանաս`
Կրկին սիրում եմ:
Գինու՞ց եմ արբել՝ արյան կաթիլից,
Թե՞ խոսքերից այս անկապ:
Սիրում ե՞ս արդյոք ինձ.
Ես` ատելու չափ:
Ախ, սիրտս ոչինչ էլ չի հասկանում,
Չի ուզում լսել օտար խոսքերն իմ:
Դու էլ` լսելու փոխարեն հեռանում,
Չես նայում վրաս նորից և կրկին:
Ինչ շոգ ձմեռ է, գարուն է արդեն.
Շոգ է և տապ:
Սերն է այդպիսին, չեմ խելագարվել.
Սիրում եմ քեզ ատելու չափ:

©Թերեզա
03.03.2003թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий