.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

суббота, 3 декабря 2011 г.

Կորսված, կորցրած ինքս ինձ ու... Քեզ


Ես չգիտեմ, թե այս աշխարհում
Որքա՞ն կարող եմ ապրել այսպես`
Կորսված, կորցրած ինքս ինձ ու Քեզ:
Որքանի՞ց հետո հավերժ կարող եմ
Կոտրվել, պարտվել, չգոյատևել,
Չլինել մի մարդ,
Որին կարող են
Ստորացնել, ստրկացնել ու հնազանդել:
Ին՞չ է պատահել,
Արդյո՞ք փոխվել ես,
Դարձել ես անես,
Վառվել ես , քանդվել:
Միթե՞ կարող է քեզ կյանքը հաղթել:
Մի տե'ս թե ով էիր
Եվ ինչ ես դարձել:
Դու անպարտելի` հիմա՞ ես պարտվել,
Երբ իրավունք չունես նորից չհաղթել,
Երբ դու չես կարող հենց այսպես թողնել`
Հեռանալ, մարել:
Դու գիտե՞ս արդյոք
Որքա՞ն կարող եմ
Դեռ ապրել Քեզ խորթ,
Քեզ դեռ չսիրել:
Որքա՞ն կարող ես
Դու էլ ինձ կորցնել,
Ու հնազանդվել կյանքին,
Սիրուն ստորացնել:
Մարդկային հոգին
Անսեր չորացնել.
Որքա՞ն կարող ենք:
Հաստատ է'լ պետք չէ որ կարողանանք:
Ես է'լ չեմ ուզում:
Ուզում եմ մի պահ լուռ հանգստանանք,
Հետո նոր կյանքը ապրենք մեր սիրում:
Սիրտս բախում է միայն Քեզ համար:
Սիրտը թակում է դռները հոգու,
Երբ սիրելուց լոկ դառնում ես խելառ.
Կարող ես միայն ապրել այս կյանքում
Դիմակով քո վառ,
Վառ ու վարդագույն:
Կարող ես միայն լինել խելագար,
Որ կյանքի ցավը պարտվի, հեռանա:
Ես չգիտեմ, թե այս աշխարհում,
Որքա՞ն դեռ կարող ենք ապրել այսպես`
Թաքնված անմիտ մեր դիմակներում`
Չճանաչելուվ Դու ինձ, ես էլ` Քեզ:
Ցանկություն չունեմ դիմակներ կրել,
Լինել ու լռել,
Սիրվել, չսիրել,
Խաղալ ու պարտվել.
Ես է'լ չեմ ուզում:
Չգիտեմ արդյոք որքա՞ն կարող եմ
Ավարտել սկսելու համար,
Ու նորից պարտվել,
Եվ էլի խաղալ:
Ցանկություն չունեմ նույնիսկ ճիշտն ասել,
Բայց և չգիտեմ ես անգամ ստել:
Արդյո՞ք դեռ կարող եմ
Ես ապրել այսպես
Կորսված, կորցրած ինքս ինձ ու... Քեզ:

©Թերեզա
04.07.2007թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий