.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

пятница, 12 апреля 2013 г.

Երանի

Երանի ձյուն գա ու սրբի 
Քո ոտնահետքերն իմ երազներից. 
Դու մարմանվորեցիր իմ պարզությունը 
Ու քո ոտքերով այն տրորեցիր. 
Իմ անօթևան մրսածությունը: 
Դու ամենաուժեղ կապով շղթայեցիր ինձ, 
Ու նույն պարանով էլ փոսը նետեցիր: 
Զարմանալի էլ ոչինչ չկա, ոչինչ. 
Դու ինքդ քեզ զարմացար մի քիչ, 
Ու շարունակեցիր հող լցնել վրաս: 
Ես քեզ ներեցի: 
Ու դու դեռ այստեղ կաս` 
Երեկ և այսօր: 
Ինչ արած` ես էլ այդպես եմ ապրում` 
Ներել-մերելով: 
Եվ գուցե ես ինքս եմ պատճառներ կարգում 
Քո անցաթղթում, 
Որ ամեն անգամ օգտագործում ես: 
Ես եմ մեղավոր` դու մեղավոր չես: 
Երանի ես էլ հասկանայի մի օր, 
Որ էլ չեմ կարող, 
Իրոք չեմ կարող` 
Անվերջ ստորացնել սերը, 
Որն արժանի է միայն փառքերի: 

Ներիր: 
Այսօր էլ` հենց այսօր, 
Երբ ձյունն այս արդեն եկել է. 
Այսօր էլ դու ներել ինձ փորձիր` 
Իմ աններելի: 

©Թերեզա 
08.12.11թ. 
11.12.11թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий