.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

четверг, 11 апреля 2013 г.

Արցունքներում



Լաց չլինես, 
Որովհետև քո աչքերում եմ թաքնվել 
Ու կարող ես ինձ կորցնել: 
Քո աչքերում ու քո սրտում 
Միայն ես եմ կարող ապրել: 


Քո այտերին համբույրներով 
Թաց ու խոնավ, տաք ու բարի, 
Թե լաց լինես իմ այս սիրով 
Էությունս կհայտնվի: 


Ու դու կզգաս նրան ու ինձ 
Գեթ մեկ վայրկյան. 
Երբ լաց լինես կթափես քո աչքերից 
Մի փոքրիկ մասն իմ էության: 


Բայց չէ որ դու լաց լինելուց վախենում ես, 
Կորուստներին էլ դիմանալ էլ չես կարող: 
Թե այսօր էլ կրկին այդպես ապրես 
Կկորցնես ինձ էլ մի օր: 


Բայց և այնպես քո աչքերում թաքնվել եմ` 
Գիտակցելով, աստղերի պես այս երկնքի, 
Երբ անձրևին դեռ երկնում են` 
Որ կարող եմ ցած ընկնել ու փարվել քո ոտքերին: 


Գիտակցում եմ, բայց աչքերիդ խորքերում եմ 
Գիտակցաբար: 
Իսկ դու էլ իմ աչքերում ... հավանաբար: 


©Թերեզա
17.03.2006թ. 
(30.10.2011)

Комментариев нет:

Отправить комментарий