.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

среда, 10 апреля 2013 г.

Կարոտել եմ խենթ թռիչքներս...





Ուզում եմ սիրուց խենթանալ մի քիչ...
Չէ որ առանց սեր աշունս այն չէ.
Մի տեսակ արևոտ է ու անթախիծ,
Իսկ ես ուզում եմ անձրևից թրջվել:


Ուզում եմ լինել թևավոր մի սեր,
Ու գալ անձայն քո դուռը թակել:
Դու էլ վերստին կարող ես լռել,
Քո սիրտը կրկին իմ առջև փակել:


...Արևս կախվել է ուզում քո տիեզերքից,
Քո երկինքն է ուզում ջերմացնել:
Ուզում եմ լինել կարոտած թախիծ
Ու քո մտքերում ազատ թևածել:


Սիրտս ուզում է սիրտդ համբուրել,
Աչքերումս քո կերպարն արարել
Ստվերս ուզում է լույսդ պարուրել,
Ու քո ափերում կյանքս նկարել:


Ուզում եմ սիրուց այսօր խենթանալ.
Ապրեցնել լքված տան պատերի տակ
Իմ կորցրած սևաներկ կտավ
Քեզանում պահված գունավոր մի կյանք:


©Թերեզա
29.09.2011թ. 11:37

Комментариев нет:

Отправить комментарий