.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

понедельник, 15 апреля 2013 г.

Չմոռանալ...


Կվառեմ փողոցներին ուշաթափված 
Անկրակ արևներից զուրկ ու սառած 
Կիսամերկ ներկայիս անկենդանությունը: 
Երեկ ու այսօր էլ էր նույն դառնությունը: 
Բնավ աշունը չէ պատճառն իմ սրտխառնոցի, 
Պարզապես կորցրածս երազներից 
Օղակել եմ ինքս իմ պարանոցին 
Մի անգույն շիկացած թախիծ: 
Իմ ամենամեծ երջանկությունը` 
Թևանցուկ է քայլում իմ խենթության հետ: 
Երբեմն էլ կյանքը սողալով անցնում է` 
Սրբելով կարոտի թափված հետքերն անհեթեթ: 
Իմ կապուտաչյա աստղագուշակ 
Թույլ մի տուր երկնագույն թախիծն այս վառել` 
Դարձնել իմ հոգու ամպամած, անկյանք 
Ստվերացած կիսամութ մասնիկներ: 

Ժամանակն անկանգառ սլանում է. 
Սրտի զարկերն արագանում են 
Ու քո չապրած վայրկյաններն 
Անձայն հաշվարկում են. 
Այդ կիսախավար մայրամունտները: 
Պետք չէ մոռանալ ապրել օրերը: 


©Թերեզա 
20.09.2011թ 
14.01.2012թ

Комментариев нет:

Отправить комментарий