.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

четверг, 12 апреля 2012 г.

Թակարդ


Ինձ չեմ համարի
Ո’չ խենթ,
Ո’չ խելոք:
Ո’չ մեկը, ո’չ մյուսը
Չեմ ուզում լինել:
Ուզում եմ լինել պարզապես
Մի մարդ,
Որ ոչ ոք
Չկարողանա ինձ չհասկանալ
Ու ճիշտ չընկալել:
Հիմա խենթերն ու խելոքները
Հիմար, տգետ են,
Կամ ավելի վատ:
Անկեղծ եմ ասում`
Չեմ հասկանում ձեզ:
Ինչպես կարող եմ` այնպես եմ ապրում:
Իսկ դուք մաքուր ե՞ք ու հե՞զ:
Այս կյանքն այնպես է՞,
Ինչպես որ պետք է՞:
Հիմարություն:
Իմ խենթությունը ինձ ոտնահարեց,
Այս մարդկանց համար
Իմ կյանքը զոհեց,
Իսկ ինքն հեռացավ:
Ասա ինձ Աստված`
Էլ ինչպե՞ս ապրեմ,
Երբ ինձ դավաճանել են
Ում հանձնվել եմ:
Ներում եմ նրանց,
Բայց ինձ չեմ ներել,
Ու չեմ մոռանա`
Ինչ որ եղել է.
Դեռ չեմ մոռացել:
Բայց հաղթահարել գիտեմ դեռ`
Դեռ կարող եմ պայքարել քո դեմ
Ու ինքս իմ դեմ էլ:
.. Բայց նաև`
Ինձ չեմ համարի
Ո’չ խենթ,
Ո’չ խելոք.
Այսօր
Ո’չ մեկը, ո’չ մյուսը
Լինել չեմ կարող:

20.08.2007թ
©Թերեզա
Կիև

Комментариев нет:

Отправить комментарий