.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

четверг, 8 ноября 2012 г.

Փախուստ


Եկ փախչենք, եկ փախչենք երկուսով:
Փախչենք այնտեղ, որտեղ անձրև կա:
Փախչենք հենց հիմա, հենց այսօր.
Առանց այդ մասին որոշման անգամ:
Եկ չվախենանք անձրևի այդ հպումներից
Եվ զգանք որ մենք ենք ամենը:
Ամուր, շատ ամուր գրկիր ինձ.
Այս անձրևն ու այս արցունքն է մերը:
Այս սառնության մեջ
Մի տաքություն եմ զգում.
Այրվեմ մինչև վերջ
Այսօր քո գրկում:
Այս անձրևները առավել թաց են,
Ու ես քո կողքին առավել թաց եմ
Անցած արցունքից ու անձրևներից:
Ամուր գրկիր ինձ
Եվ քո տաք գրկում արև նվիրիր:
Ես իմ մարմինը անձրևների հետ
Քեզ եմ հանձնում:
Ամուր գրկիր, որ չկորչի ոչ մի կաթիլ:
***
Կարծես անձրևն է ուզում կտրվել,
Ու դադարում է ճամփեքին հարվածել այսօր:
Ու թե վաղն էլ այսպես անձրևի,
Ու թե դու չգաս վաղն էլ`
Ինքս կփախչեմ այս անձրևներից,
Որ հեռվում գտնեմ կորուստս նորից:

©Թերեզա
26.04.2005թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий