.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

четверг, 8 ноября 2012 г.

Քո “Մեծ” սերը


Ես քո “Մեծ” սիրուց
Այսօր հոգնել եմ:
Քո իրագործած այդ խոստումներից
Վաղուց արբել եմ:
Քո` “իմ պատճառով” այդ լուռ ցավերից
Արդեն լռել եմ:
Քո այդ “Մեծ” սերը
Ինձ հանդիպելիս
Փոխում է քայլերն իր:
Ինձ պատահելիս`
Անպատասխան է նաև բարևն իմ:
Քո այդ “Մեծ” սերը, սիրելիս,
Այսօր ինձ մեծ պարտքեր ունի:
Բայց կմոռանամ և’ խոստում, և’ սեր:
Պարտքերդ նորից զրո կդարձնեմ,
Միայն թե
Պատիվս նորից ետ վերադարձնեմ:
Ես քո “Մեծ” սիրուց
Շատ փոքր եմ դարձել:
Այն գողացել է
Ողջ հզորությունս,
Ես հանձնվել եմ քեզ ու “Մեծ” սիրուս:
Ես գոյություն էլ չունեմ:
Անունս եմ կորցրել:
Թե նորից գտնեմ
Քեզ կթվա, որ անծանոթներ ենք:
Ու կզարմանաս դու իմ համբույրից:
Արդեն հոգնեցրել է
Այդ ''Մեծ'' սերդ ինձ:
Ես հեռանում եմ
Անծանոթ մի սեր
Քեզ որոնելու
Այսօր աղմուկով,
Բայց չգնտելու ակնկալիքով:
Քեզ որոնեմ ու չգտնեմ
Քո նմանին
Սեր իմ:
Ես քո “Մեծ” սերը
Շատ կարոտել եմ..
Բայց ամենևին
Ես այն չեմ փնտրի:

©Թերեզա
18.10.2005թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий