.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

четверг, 20 февраля 2014 г.

Ֆրիդայի հետ



Մի պատմություն եմ ուզում պատմել։

Տարիներ առաջ, երբ ես դեռ մտադիր չէի այսքան լրջորեն զբաղվելու ստեղծագործելով, մի ընկերուհի ունեի, ով եկել էր իմ տարեդարձին։ Իմ գրվածքներից մի քանիսը թերթելուց հետո ասաց, որ դրանք որևէ գրական արժեք իրենցից չեն ներկայացնում։ Ինձ համար իհարկե իր կարծիքը շատ կարևոր էր, բայց ինչպես այդ օրը, հիմա էլ ես այդ արտահայտությունից չեմ կոտրվել ու չեմ թողել ստեղծագործելս։ Պարզապես ընհունել եմ իր ասածը որպես խիստ քննադատություն։ Հիմա ես դեռ չգիտեմ, թե ինչ գրական արժեք են իրենցից ներկայացնում իմ ստեղծագործությունները, սակայն համարում եմ, որ ամեն դեպքում իզուր չեմ գրում դրանք, քանի որ որևէ տեղ իրենք իրենց ազդեցությունը կթողնեն ու թողնում են։ Գուցե շատերն են կարդում իմ ստեղծագործությունները, բայց մի քանիսն, ովքեր ինձ իսկապես հոգեհարազատ մարդիկ են, միայն իրենք են հարկ համարում արտահայտելու իրենց կարծիքը, որը շատ կարևոր է ինձ համար։ Մյուս ընթերցողներս հավանաբար անհրաժեշտություն չեն գտնում արտահայտվելու, քանի որ իրենց համար տարօրինակ ու անհասկանալի են իմ գրվածքները, կամ պարզապես անկարևոր են։

Ին՞չ էի ցանկանում ասել։ …Այո։ Մի որոշ ժամանակ առաջ, երբ ես կարդացի Ֆրիդա անունը, ինձ ակամայից սկսեցին հետաքրքրել իր նկարները։ Սակայն, երբ ես դրանք առաջին անգամ տեսա, անկեղծ ասած սարսափելի վախեցա ու արագորեն փակեցի այդ էջը։ Դրանից մեկ ամիս անց, երբ իմացա, որ Ֆրիդայի կյանքի մասին ֆիլմ է նկարահանվել, ցանկացա դիտել այն։ Օրեր շարունակ մտածում էի արդյո՞ք ուժերս կբավարարեն ևս մեկ անգամ տեսնելու նրա կերպարն ու իր նկարները։ Վերջապես համարձակվեցի ու միացրեցի ֆիլմը։ Ողջ ընթացքում աչքերս արցունքոտ դիտում էի նրա դաժան ու դժբախտ կյանքը, ու միայն ընթացքում հասկանում նաև իր նկարները։ Այդ ֆիլմից հետո ես գիտակցեցի, որ կան այնպիսի ստեղծագործողներ, ովքեր բարդ ու դժբախտ կյանք են ունեցել, և իրենց ստեղծագործություններն այդ կյանքի արտացոլանքն ու պտուղներն են, որոնք այնքան ցավալի ու անհասկանալի են։ Այդ օրվանից հետո ես մտածեցի, որ կան ստեղծագործություններ, որոնք հասկանալու համար պիտի նախ ուսումնասիրես ստեղծագործողի բարդ կյանքն ու միայն հետո սկսես հասկանալ նաև նրա ձեռագիրը։ Այս երկու մասից բաղկացած պատմությունս նրա համար էր, որ մարդիկ երբևէ չփորձեն դատել դիմացինի արարքներն ու առավել ևս ստեղծագործությունները՝ անգիտակից նրանց կյանքին ու դժվարություններին։

©Թերեզա

04.02.2014թ.


Комментариев нет:

Отправить комментарий