.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

вторник, 11 февраля 2014 г.

Երբ ցանկանում ես ապրել ինքդ քեզ համար…



***
Երբ մենանում են խենթությունն ու գույնը՝
խառնվում են երգն ու թախիծը՝
գունավորվում են ու դառնում են թև։

***
Երբ հեռացնում են ճանապարհները,
կարոտը դառնում է շունչ,
ու շնչառությունը դառնում է կյանք։

***
Երբ հեռանում ես քո բախտացավից,
կաղում է հոգիդ,
սիրտդ լալիս է։

***
Երբ հեռվանում ես անդուռ աշխարհից,
կողպեքվում է պատուհանն էլ հին,
Ու դու մնում ես կախված առաստաղներից
Ու կյանքդ դառնում է թունավոր մի գետ՝
Որով սնվում է քո տոհմածառը։
Քեզ չի ներում անգամ քո անցյալը,
Երբ դու լռում ես, 
երբ մենանում ես ամենքից ամենքի հետ։
Ու թարթվում է կյանքը՝
դառնալով ակնթարթ,
Մեկ վայրկյան է մնում,
ու սպառվում է մեկ կյանք,
երբ ուզում ես ապրել, բայց չունես արդեն
ոչ շունչ և ոչ շնչառություն։


©Թերեզա
19.12.13թ.
11.01.2014թ.
16.01.2014թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий