.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

среда, 20 ноября 2013 г.

Ես եմ…Աշունը


Կուզեմ փախչել այս մարդկանցից, որ իմ լեզուն չհասկացան,
Կուզեմ լինել այնտեղ, որտեղ չկա այսօր ոչ սեր, ոչ ցավ:
Նրանք ինձնից ինչ որ ունեի, ինչ էլ չունեի` խլեցին:
Նրանք սիրտն իմ անմնացորդ դատարկեցին:
Կուզեմ լինել հեռու-հեռու, 
Ու վազվզել աշուններում:
Կուզեմ ինձնից ոչ-ոք ոչինչ չիմանա,
Ու ես ապրեմ առանց նրանց անմիտ ու կեղծ ներկայության:
Բոլոր նրանք, ովքեր թացից էին վախենում. բոլոր մարդիկ:
Ու այս դաժան, չոր ամբոխում իմ հոգին է դարձել կեղծիք,
Ու չգիտի, որ կողմ գնա, որ հասկանան, 
Իր անձրևից գլուխ հանեն:
Կուզեմ խառնվել քամիներին,
Ու նրանց հետ խառնվել կյանքին:
Ու նրանցից կյանք սովորել, 
Ու այս մարդկանց էլ չերևալ,
Որ չխայթեն, որ չսպառեն, 
Վառվող կյանքիս էլ ձեռք չտան
Իրենց այդ չոր ձեռնոցներով:
-Էյ~, դու, երկինք, կուզեմ լինել քեզ պես հեռու, 
Քո անձրևով բավարարվել,
Ու լինել թաց, որքան կարող եմ թրջվել
Կյանքի այն խենթությամբ, 
Որ մարդկային սեր է կոչվում:
…Ոչ, այդ սիրուց ես հոգնել եմ:
Ոչինչ չունեմ այս մարդկանցից ես խնդրելու,
Ոչինչ չունեմ:
Պիտի նորից վերադառնամ, 
Ու խառնվեմ կեղծ ամբոխին,
Պիտի նորից ես չորանամ այս անանձրև չոր սերերից,
Պիտի նորից կեղծ ծիծաղեմ, 
Կեղծ նեղանամ, պիտի նորից..
Օտար լեզվով լուռ շշնջամ.
-Սիրում եմ քեզ:
Պիտի նորից հայացքների կեղծ խոստումները վերադառնամ,
Պիտի լինեմ նորից անսեր, պիտի....լռեմ:
Ինչի՞ համար, ինչի՞ս է պետք, երբ չեմ ուզում:
Թե աշունը այս չլիներ,
Ես կխեղդվեի չոր պատերում կեղծ ամբոխի:
Կուզեմ գոնե նրանց տեսնել` ինչպիսին կան,
Այլ չփնտրել իմ անձրևը նրանց հոգում:
Պիտի ներեք, բայց չեմ կարող ձեզ հասկանալ:
Ես աշունն եմ միայն տեսնում` ինչպիսին կա
Երեկ, այսօր, ապագայում:

©Թերեզա 
31.10.2006թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий