.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

вторник, 19 ноября 2013 г.

Անկարողությունս



                  Կաղում է հոգիս` ստրուկ դարձած բայից,
Այս արևի տակ ես ինձ որբ եմ զգում,
                  Որ ողորմում է մի կտոր երկնինք`
Մի փութ տիեզերք ձեզ նվիրելով:


                 Ճտճտում է բութ կորստի ցավից,
Այս մերկությունս, որ քեզ է գգվում:
                Քեզ ունենալու ահռելի կարիք
Նստել է սրտիս` կուրծքս կրծելով:


* * *


                Հոգիս է գրկել ապաշնորհ կարոտ,
Դաղում է բութ իր զորությունով`
                Ծաղրելով, այն ինչն արարում եմ
Ճաքճքած, սառած մատներովս:


                Շողքս է դարձել կարոտից թունոտ`
Չի թողնում գոյանամ իր գոյությունով,
                Անկարողությունը , որ պարուրվում է
Երբ աչքերս եմ թարթում արցունքներովս:


©Թերեզա 
03.11.2013թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий