.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

среда, 13 ноября 2013 г.

Անդունդ

Անդունդ կա իմ հոգու խորքում:
Անդունդ, որի մեջ արցունքներս անգամ տեղ չունեն:
Անդունդ, ուր ինքս եմ կամաց գլորվում`
Ավազե հատիկների պես,
Որոնց կուլ է տալիս սեփական անապատը սողանքներից:
Ես գլորվում եմ:
Ու կորցնում եմ ինձ ու իմ մարմինը,
Որն այսքան պիղծ է:
Այն, ինչը հենակ է, ինքն է գլորում:
Այն ինքն է գլորում, ինքն է հրում:
Ու ես կորչում եմ:
Կորցրել եմ տիրապետումն իմ անձի հանդեպ:
Ինքն ինձ չի լսում:
Ինքը սողում է, ինքը գնում է ու անշնչանում է:
Ինքն էլ իմը չէ:
Ես նրան իմը չեմ համարում:
Այն իրար է խառնվում, ու նորից նույնն է կրկնվում:
Ամեն ինչի սկիզբը, վերջը ... ամեն ինչ անդունդ է:
Շուրջս անդունդ է, ներսս անդունդ է: 
Ես.. ես անդունդի սկիզբն եմ, անդունդը իմ վերջն է:
Ին՞չ է մնալու ինձանից հետո… ստվե՞ր.
Ստվերն էլ անգամ չի ուզի մնալ:
Նա ինձ արդեն իսկ լքել է:
Նա արդեն չկա իմ կողքին:
Ես անգամ ստվեր չունեմ:
Անգամ` քայլում եմ, ոտնահետքերս չեն մնում գետնին:
Անգամ չեմ թռչում:
Անգամ չգիտեմ ... 
Ես... այսօր շնչեցի, թե երեկվանն էր:
Թե՞ բավարարվել եմ երեկվա շնչով:
Ես չգիտեմ:
Բայց պետք է ծառերս ջրեմ, որ չչորանան:
Անապատներում ծառեր էլ չկան. 
Անապատներում ծառեր չեն ծաղկում:
Այնտեղ ավազ է :
Միայն ավազ, շուրջբոլորն ավազ: 
Որոնք խառնվում, որոնք բարձրանում ներքև են իջնում:
Ո՞ւր են գնում:
Որտեղի՞ց են գալիս:
Ոչինչ չունեն:
Ես էլ եմ նման այդ հատիկներին, որոնք... որոնք բոլորը միանման են:
Որոնք բոլորն էլ անուն իսկ չունեն:
Որոնք կազմում են միայն բազմություն անապատների:
Որոնցից մեկն էլ թեկուզ չլինի, չեն էլ նկատի, որ չկա:
Ինչին՞ եմ հասել:
Միթե՞ հասել եմ... երկնքից, ծովից հասել եմ անապա՞տ:
Որքա՞ն երկար եմ ես քայլել մենակ:
Որքա՞ն երկար եմ ես մենակ եղել,
Որ ծովս.. ծովս ցամաքել է:
Իսկ ես դեռ պիտի ծառերս ջրեմ:
Ծառեր, որոնք ծաղկել են ուզում:
Գարուն, գարուն...
Գարնան վերջն է սա:
Այսօր վերջն է գարնանս:
Իսկ ես ծառերս.. ծառերս չեմ ջրել անգամ:
Ո՞ւր եմ ես գնում:
Որտեղի՞ց եկա:
Դա չեմ էլ ուզում անգամ իմանալ:
Չեմ ուզում հիշել:
Ես ունեմ ներկա, 
Որն իմ անցյալն է շնչում ու ապրում:
Որն իմ անցյալն է մարսում դեռ:
Անցյալս կանգնել է ներկայիս կոկորդին:
Իսկ ես... դեռ պիտիր ջրեմ անապատները:
Դեռ ...
Կջրեմ:
Այստեղ միայն այն է լավ, որ արևն է մեծ:
Մեծ է, ջերմ ու տաք:
Սիրում եմ քեզ արև իմ:
Արև... Իսկ երկինքը կարմրում է.
Արդեն մայրամուտ է:
Քիչ կաց:
Սրտումս անձրև կա:
Մի կայծակ էլ չի զարկում, 
Որ անձրևը թափվի ցած` 
Սիրտս հովանա, թեթևանա:
Վերջ: Պիտի շտապեմ ծառերս ջրել:
Չէ որ ծառերը գիշերն են բացվում:
Նրանք ձգվում են:
Գնամ ջրեմ: 
Իսկ սողանքները... մեկ է` կան, միշտ էլ կան:
Կարող են տանել ինձ իրենց հետ:
Իսկ ես դեռ անելիք ունեմ: 
Պիտի հասցնեմ: 

©Թերեզա
31.05.2010թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий