.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

суббота, 7 января 2012 г.

Գոռոզ


 Այսօր ինձ կարող ես փոքր-ինչ կորցնել,
Ու փոքր-ինչ կորցնել անձն իմ
Այսօր ամբողջովին:
Ես ոչինչ էլ չեմ կարող անել.
Մենք թույլ ենք այդ հպարտության առջև,
Անզոր ենք նրա փոքրիկ հպմանը:
Ու, երբ հպարտը գոռոզանում է ,
Սերը թողնում է իր նստավայրը
Ու կամաց-կամաց, լուռ հեռանում է:
Այդ լռությունը առավել բութ է,
Երբ սիրելով ես դռները փակում
Ու անտեսում ես պատուհանները:
Ու նրա ցավը առավել կույր է,
Երբ մոռանում ես սեփական ցանկությունները:
Առավել բութ,առավել կույր…
Իսկ այդ ամենը ուղղել չի լինի,
Հենց այդ ամենն էլ
Հասցնում է մեզ ինչ-որ ավարտի,
Որից այն կողմ ու հենց այս կողմում
Սեփական մահդ է թափանցելի,
Եվ հենց քո կյանքն է այդ պահ խոցելի:
Երբ կորցնես
Նրան…
Կամաց-կամաց ինքդ քեզ
Կդարձնես մի մահ:


Թերեզա
19.07.2005թ

Комментариев нет:

Отправить комментарий