.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

четверг, 26 января 2012 г.

Դատարկությունս էլ քոնն է..

Լեզուս փաթ ընկավ,
Կամ էլ կորցրեցի համարձակությունս,
Պատիվս անգամ
Թեև կորցրեցի, բայց և ապրեցի
Սիրուս արժանի:
Ամեն ինչ կտամ.
Արդեն տվել եմ,
Ու թեկուզ ոչինչ
Էլ չունեմ արդեն`
Դատարկությունս էլ քոնն է անգամ:
Չգիտեմ, արդյոք դա ճիշտ է.
Այն, ինչ մարդիկ են այսօր սրբացնում,
Իրենք են հենց դա
Ոտնատակ տալիս.
Ու դրանից է հենց սիրտս լալիս,
Ու անպատասխան հարցերով շրջում…
…Չնայած դրան` նորից է սիրում
Եվ առանց սիրո պարզապես`
Սեփական հոգու ետևից, զույգ ոտքով վազում:
Էլ ին՞չ ես ուզում,
Քո կամքն ինչում՞ն է:
Փշրանքներս է քամին ավազից սրբում,
Ու դրանց միջից սերս զատում է`
Խորտակում ծովում:
Ես քեզ խնդրում եմ,
Արդեն չեմ կարող քեզ հրամայել,
Բարեկամներ չենք,
Ոչ էլ ընկերներ,
Ուստի`խնդրում եմ
Ինձնից հեռանալ,
Ու սովորեցնել առանց քեզ ապրել.
Թեկուզ չեմ կարող ես առանց նրա,
Բայց ցանկանում եմ
Լողալ սովորել ավազի վրա
Ու այն քարերի, որ կամա~ց-կամա~ց
Մարդկանց սրտերն են դառնում:
Ավարտին ու վերջաբանին
Հենց այդ քարերով մենք ենք քարկոծում,
Երբ առանց սիրո ապրել ենք փորձում:
Դա անհնար է…
Թե հոգուդ խորքում
Մի փոքրիկ կտոր սիրուց չլինի
Ավազ կդառնա փուջ մարմինը իմ
Եվ ձեր բոլորի:
Ու ո’չ մի արցունք,
Ո’չ մի աղաչանք
Այլևս նրանց էլ ետ չի բերի:
Ու ինքդ քեզ էլ
Երբեք չես ների:



©Թերեզա
19.07.2005թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий