.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

вторник, 3 января 2012 г.

Եկե՞լ ես... Գնա


Ես հեռանում եմ իմ հիշողությունից,
Իսկ նա վերստին ինձ է համբուրում:
Նա գտնում է ինձ,
Ամենից հետո փնտրում ու գտնում:
Որքան հեռանում,
Որքան այրում եմ մտքեր ու զգացմունք,
Այնքան ավելի է կարողանում
Ինձ իրեն համար դարձնել մանրուք:
Ու ավելի է ինձ խորտակում,
Տանում իր հետ:

Աս'ա, ինչ՞ անեմ,
Քեզանից որտեղ՞ եմ կարող թաքնվել:
Իմ այս հետքերը
Առանց ցանկության եմ քեզ մոտ թողել,
Իսկ դու դրանք օգտագործում ես:
Ես քեզանից օտար սիրում եմ թաքնվել,
Իսկ դու ինձ նորից,
Նորից գտել ես
Ու նորից դարձրել
Քեզ համար մի ստվեր,
Որին միշտ քեզ հետ պիտի ման ածես:
Քո ինչի՞ն եմ պետք:
Որ նորի՞ց լքես,
Երբ ուզում եմ քեզ սեր խոստանալ:
Երբ պատրաստ եմ քեզ
Ներել ու վերադառնալ:
Քեզ մոտ պիտի գամ
Ես ամեն անգամ,
Որ չփոշիանամ
Ու չվերանամ:
Այս ամենը ինձ
Իրոք դարձրել է այդպիսի փոշի:
Բայց դեռ հուսով եմ,
Որ ինձ չես մաշի,
Ու իմ մոխիրները
Քամուն չես հանձնի,
Դրան անտարբեր`
Ինձ չես դարձնի
Անսիրտ ու անսեր:
Ես է'լ չեմ ուզում:
Դու չես հասկանում,
Դու ինձ չգիտես,
Նորից չգիտես:
Բայց ետ ես եկել,
Կրկին եկել ես:
Ու ես չեմ ուզում,
Չեմ ուզում թողնել,
Որ հեռանաս:
Եվ հենց դրանից
Վերացած եմ ես:
Ու կմանրանամ
Քանի դեռ դու կաս:

 ©Թերեզա
13.03.2007թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий