.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

четверг, 26 января 2012 г.

Համարձակություն..

Համարձակ լինելու համար
Այս գինին էլ ինձ:
Այսօր կհարբեմ ես վերջին անգամ,
Եվ այս արցունքը կլինի այսօր վերջինը,
Վերջինը, այո:
Ու թեկուզ, անգամ,
Անգամ չհանգցնեմ ինքս ինձ`
Միևնույնն է`
Էլ լաց չեմ լինի
Ես` ձեր պատճառով:
Այսօր, լավ հիշի'ր անկեղծ բարեկամ,
Արբում եմ այսօր ես վերջին անգամ:
Ամեն ինչին վերջ`
Ամեն ամենին:
Եվ այս գինու մեջ
Արցունքս է վերջին:
Բավ է, բավական է լամ
Անկեղծ եմ ասում,
Սա է` իմ վերջին անգամ:
Ես կծիծաղեմ ինքս ինձ վրա,
Եթե խոստումս դրժեմ.
Այս սրտի վրա թախիծը այսօր ինքս կսրբեմ:
Թեկուզ դրանից ես չլինեմ,
Թեկուզ մահանամ ես իմ խոստումից,
Միևնույնն է`
Եթե այն դրժեմ
Ուրեմն` թույլ եմ:
Ինչ-որ ուզում է` թող լինի ինձ:
Կհրաժարվեմ իմ այս թույլ կամքից,
Կհրաժարվեմ ինքս ինձանից,
Եթե ստեմ ձեզ, ուրեմն` ոչ դուք,
Այլ ես ինքս եմ պիղծ:
Մինչ ինքս չկամենամ ապրել,
Ո՞վ ինձ կստիպի.
Այսօր ուզում եմ սիրվել
Չորացավ այսօր արցունքս իմ այտին:


Թերեզա

11.11.2004թ

Комментариев нет:

Отправить комментарий