.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

суббота, 1 июня 2013 г.

Կորցրած տունս


Վաղուց կորցրել եմ տունդարձիս ճամփեն. 
Անտուն օտար եմ այս փողոցներին: 
Ու իմ մոլորված անձը մինչ գտնեմ, 
Կդառնամ մի ստվեր, որին կորցրին: 
Ու իմ գորշ օրերը թացոտվեցին,
Սևացած պատերս խոնավացան:
Այն` ինչ տվել էիր, բաց թողեցի,
Ինչ էլ չունեի` անձայն ունեցա: 
Ծխում է մութը տանս պատերում, 
Սիրտս անօդ է ու անօթևան: 
Մարմինս կրկին անհոգի ստվերում 
Իմ պաղ աչքերում անտեր կթվա: 
Ես քեզ կգտնեմ, իմ երջանկությո՛ւն, 
Որ համրացել ես օտար մայթերին: 
Դու ինձ կգթաս ու քո թևերում 
Կպահես ստվերս հոգուդ շուրթերին: 


Թեև անտուն եմ, օտար եմ, սառած, 
Ու իմ կարոտը թեև արթուն է, 
Բայց ես կգտնեմ քեզ, իմ ստվե՛ր արբած, 
Ու թող արևի կույր մայրամուտն էլ: 
Թեև աչքերս խոնավ են ու թաց, 
Թեև ցավից էլ հոգիս ոռնում է, 
Բայց դեռ կլինեմ նորից խենթացած, 
Ու կջերմանա քո այս գարունն էլ: 
Եվ այս ճամփեքին իմ ստվերը գրկած
Քո սիրտ կմտնի հոգուս արյունն էլ: 
Մի պահ կկանգնի սիրտս քարացած. 
Քո ափերի մեջ իր կորցրած տունն է:


©Թերեզա
09.07.2012թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий