.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

четверг, 27 июня 2013 г.

Անդարձելի


Իմ սիրո համար քո աչքերը զուր մի թացացրու,
Որ շուրթերիդ թողած կարոտս չկենդանանա:
Միայն ձեռքերդ այսօր ցավից կապտեցրու,
Որ իմ ձեռքերը ափերումդ ստիպված չմնան:


Ինձ մի մեղադրիր, որ անկենդան է աշունս այսօր.
Այս երկարատև կարոտը այն թմրեցրել է:
Էլ չկա արցունք, չկա կարեկցող:
Իմ երազներում ես քեզ կորցրել եմ:


Իմ սիրո համար զուր մի արտասվիր`
Սիրտս անաղմուկ դուռդ գոցել է,
Երբ անցյալ գարունը` հոգնած կոպերիս,
Քո ոտնահետքերն անձայն խոցել են:


Տար քեզ հետ սփրթնած աշունն այս,
Որ քո մատներից լուռ ուշաթափվել է:
Անձրևն այդ գունատված ու թարս
Իմ համբույրերից ինքն իրեն պարտվել է:


Ես մոռացել եմ սիրուց այդ թախծել
Ու էլ չի լալիս երկինքն իմ գլխավերի
Ես քեզ ներել եմ. սովորիր ճախրել
Առանց իմ անդարձ կորցրած թևերի:


©Թերեզա
12.10.2012թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий