.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

понедельник, 24 июня 2013 г.

Քմահաճ երջանկություն


Առավոտյան նախաճաշ.
Ձվածեղ զույգ աչքի պես,
Նարնջի հյութ ու բանան`
Թողել ես
Մեր անկողնու վրա`
Որպես հրաժեշտ
Անցյալ գիշերվան,
Կամ անցյալ կյանքի:
Ինչ արած:
Վայելեմ վերջին վայկյանը
Մեր հանդիպումի
Ու դուրս գամ քո բնակարանից:
Քեզ թողնեմ լոգարանի հայելուն
Մեկ համբույր,
Ու բաց պատուհան`
Քո ննջարանում:
…Գուցե ներեմ քեզ
Ու վերադառնամ:


Դու դարձրեցիր ինձ քո միակը
Ու վճռեցիր անհետանալ.
Մարդկային արդարություն,
Որ դարձել է սարդոստայն,
Ու կուլ է տալու 
Իր անձը միայն:
Դու դարձրեցիր ինձ անսանձ, մեղավոր,
Ու թույլ տվեցիր քեզ սիրել:
Ես քեզ դարձրեցի ստվերս թևավոր
Եվ մոլորեցի կարոտներս անթև:
Այժմ էլ չկա ո'չ կարոտ, ո'չ ցավ:
Չկա անգամ դողացող թախիծ,
Միայն գունազարդ մի որմնանկար,
Որ հեռանալիս նկարեցի:
Քո պատերին ստորագրությունս,
Ու քո այտերին` համբույրներս.
Հեռացել եմ ես`թողնելով տունս
Քո բարձին թողնելով երազներս:


Դու ինքդ դարձրեցիր ինձ քո միակը
Ու վճռեցիր մի օր հեռանալ:
Ես թևավոր եմ, ինձ քո վանդակը
Անկարող էր տաք տունս դառնալ:
Հիմա քո գրկում փոքրամարմին,
Ժպտերես աշունն է անձրևում:
Ու ես էլ չկամ սառած քո կողքին.
Առանց ինձ եք այսօր արբելու:


© Թերեզա 
30.11.2008թ. (01.12.2008թ.) 10.10.2012թ

Комментариев нет:

Отправить комментарий