.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

понедельник, 17 декабря 2012 г.

Շիկացած կարոտ


Քո համբույրներից շիկացած կարոտ,
Չորացել է շուրթերիս ծայրին,
Ու ցած է կախվել իբրև վերջաբան
Ստրկացած կյանքի:
Նա քեզ չի խնդրի մնալ իր կողքին:
Որքան էլ ցավի սիրտը
Կիսաքաղց ստրուկի,
Բայց նա չի իջնի իր հորինած գահից,
Որին ինքն իրեն կարգել էր
Առանց քո թույլատվության:

Ես շոշափում եմ անձը քո
Դեպի քո սիրտ տանող
Իմ հոգևոր թռիչքներով:
Հավաքում եմ ափերիս մեջ
Քո` ինձ տված համբույրները,
Մազերումս թաքցրած
Քո սիրո ստվերները:
Ամեն հատիկ, ամեն մասնիկ
Կենդանի է դեռ ու անմոռանալի,
Ու նրանց եմ նոր շունչ տալիս
Բառերով իմ շուրթերի:
Հենց այդ կարոտը,
Որ կրկին արթնանում է
Իր կեսօրյա հանգստից,
Հենց այդ կարոտն է
Ստիպում  ինձ
Զգալ անհասկանալի մի երևույթ,
Որ դուրս է գիտակցումից:
Հենց այդ կարոտն է
Արթուն պահում սրտիս,
Հոգուս, անգամ մարմնիս
Յուրաքանչյուր անիրական երջանկություն,
Որ նշմարելի է ու անմահ
Այդ համբույրներում:

Քո համբույրներից շիկացած կարոտ,
Հավերժ սառել է իմ երակներում:

©Թերեզա
19.02.2009թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий