.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

вторник, 11 декабря 2012 г.

Ձնաբուք


Այս անձրևախառը ձյունը
Ինձ նման քեզ է փարվելու:
Ես` նրա նման անձրևելու եմ,
Ու քո սիրուց թրջվելու:
Ես քեզ սիրում եմ այսօր,
Իսկ վաղը`………………….
Ոչինչ չգիտեմ ես վաղվա մասին:
Գուցե վաղը քեզ `չճանաչեմ,
Բայց այսօր` սիրում եմ:
Ուզում եմ գոռալ քեզ,
Որ այս անձրևում
Իմ սերն է անվերջ
Ցավից մաքրվում
Ու քեզ սիրում է,
Ու քեզ ներում է:
Ինձ էլ մաքրում անցյալից:
Այսօր, սիրելիս, միայն քեզանից,
Միայն քո սիրուց,
Սեր եմ պահանջում:
Նա ինձ մոտ գալուց
Անձրևից է այս լուռ ձնոտվելու
Ու թրջվելու:
Ուզում ե՞ս տեսնել հոգուս թռիչքը,
Նայիր աչքերիս.
Նրանցում եղած ողջ գարնան ճիչը
Քեզ եմ տալիս:
Ուզած թե չուզած
Պիտի ընդունես:
Նա է թրջված,
Նա սիրում է քեզ:
Ասա ինձ` ո՞վ եմ քեզ համար:
Արդյոք ես ո՞վ եմ:
Ես այս անձրևի պարզ թացն եմ,
Այս ձյան սպիտակն եմ,
Քո սրտի լացն եմ,
Քեզ համար ինչ ունեմ` քոնն է:
Ու այդ ամենի վկան
Այս ձյունն է,
Որ իր անտեղի գալստի համար
Անձրևի խորքն է թաքնվել,
Ու գալիս է, գալիս է.
Նա ինձ նման գիտի արգելվել,
Բայց և գալ,
Ետ գալ նորից,
Երբ մերժել են,
Երբ հեռացրել են նրանից
Ով ցանկացել է
Սիրել այդ թացին:
Այսօր, այս անձրևի ու այս ձյան տակ
Սիրտս եմ բացել:
Այն անժամանակ
Քեզանից էր հեռացել:
Բայց այս անձրևը ստիպում է ետ գալ,
Նորից թևածել
Քո սրտի վրա,
Ու քո աչքերն էլ
Իր անկեղծությամբ
Այդօր թացոտել,
Ստեղծել մի նոր կյանք
Եվ ողջ օր մի այլ կերպ շնչել.
Ես կարող եմ:
Իսկ դու կարող ե՞ս ամբողջը ջնջել
Ու նորից վերցնել վրձին
Եվ ներկել, ներկել գարուններ:
Դու իմ այս հարցին
Չփորձես ստել:
Այս անձրևը դա ներել չգիտի:
Ու չի էլ փորձի:
Իսկ ես, ես...
Սիրում եմ քեզ:
Այսօր սիրում եմ:
Նորից պարտվեցի..
Բայց ես չեմ տխրել:
Թե պարտությունը սիրուս է նման,
Կամ պատահաբար է նրան նմանվել,
Միևնույն է ես ընդունում եմ այն
Ու չեմ զղջում, որ սիրում եմ:
Միթե՞ չեմ զղջում:
Այ դա չգիտեի:
Ոչինչ դա էլ, դա էլ է անցնում:
Երբ նորից փորձեի
Քեզ սիրել լոկ զղջումներով,
Պիտի տանջվեի անիմաստ սիրով:
Կարծում եմ վաղը այդպես եմ զգալու,
Բայց այսօր, այսօր
Սիրտս է մինչև վերջ թրջվելու:
Գոնե մի վայրկյան, գոնե մեկ օր,
Իրավունք ունեմ:
Ես դա եմ փնտրել:
Ու դրան անծանոթ արդեն
Չեմ կարող շնչել:
Սիրում եմ, սիրում եմ,
Նորից կսիրեմ:
Այս անձրևից ես խենթացել եմ,
Ու այնպես եմ ուզում
Նրանում թաքնված գլորվել
Քո այտերով, քո շուրթերով.
Իմ փոխարեն քեզ է կրկին գտնելու,
Ու համբուրելու,

Բայց և թրջելու է քեզ:

Գուցե դու սերս չընդունես,
Քանի որ այն շատ թաց է ու խոնավ:
Իսկ դու ի զորու չես
Նրան պահպանել
Քո չոր սրտում, քո սրտի համար:
Ես ոչինչ չեմ ուզում,
Ո'չ կյանք, ո'չ խոստում:
Միայն անձրևին թույլ տուր խենթանալ,
Ու իմ սիրո համար
Պետք չէ ծաղրել ինձ:
Սերս է այսօր բացվել անձրևից
Ու քեզ մոտ եկել:
Նա է քեզանից պոկվել
Ու այս անձրևով ընկել
Քո կոշիկներին:
Քո բաց բաճկոնը
Թրջել է նորից:
Բայց դու դա ների.
Դա էլ է քոնը:
Բացի քեզանից չունից էլ ոչինչ:
Եվ նրանում քոնն եմ ես էլ:
Սիրել եմ, սիրում եմ,
Ու պատրաստվում եմ սիրել:

©Թերեզա
           16.03.2007թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий