.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

четверг, 24 января 2013 г.

Կաթիլ- Կաթիլ


Կաթիլ- կաթիլ այս անձրևներից
Շատ կան քո սիրում,
Որոնք էլ գարնան սիրտը մաքրում են ցավից
Ու սիրո համար երկինք են պարզում:
Քո այդ սիրո մեջ իմ սիրտն է մրսում
Ու թրջվում է:
Յուրաքանչյուր օր նորովի ծնված
Այն քո աշունից գարունը մերժում է:
Բայց և վերեստին ապրում խենթացած:
Ու նրանից էլ գոյատևում է:
Ապա կորչում անդարձելի,անվերադարձ:
Ներքին այրումի ու անձրևների
Գրկախառնումից,
Սիրտս այդ` անգամ ցանկալի
Պատերազմներից
Պարտվել չի սիրում:
Եվ այս աչքերից նրանց մնացորդ անձրևն է հոսում
Ու մաքրում շուրթեր այն համբույրներից,
Որոնք պարտված են իմ հայացքներին,
Բայց հաղթանակն են իրենց նորից ու նորից
Գրանցելու իմ շուրթերին:
Ներում եմ քեզ անգամ այդ անձրևը,
Որ հոգուս մեջ չի տեղավորվում:
Ներում եմ ամենից շատ քո սերը:
Քեզ համար չնչին դարձած
Իմ մաքրությունում:
Անվերջ ու կեղծավոր անդարձ:
Մոլորվում է,
Բայց և գտնվում
Նորովի, յուրահատուկ, մաքրված:

©Թերեզա
19.03.2007թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий