.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

пятница, 7 декабря 2012 г.

Քեզ մասնատելով



Քո շնչառության բառարաններում
Հավերժ կրկնվող համբույրն եմ փնտրում:
Նրա ջերմության ամեն հպումից,
Ինձ` քեզ հիշեցնող սիրուց ու ցավից,
Նույնը նորից եմ ապրում.
Բայց դա էլ ոչինչ:
Քո հայացքների լուռ փախուստներից
Ինձ համար թանկ աչքերդ եմ զատում:
Նրանց շոշափման փոքրիկ վայրկյանից,
Իմ ողջ կյանքն եմ հավերժացնում:
Քո ձայնի հնչյուններն օդում`
Որպես փոշեհատիկ,
Լսողությամբ եմ փորձում
Գողանալ քեզանից
Դու դա չես զգում:
Սակայն ես լսում
Ու պահպանում եմ դրանք ինձ`
Քեզանից թաքուն:
Ու դու անտեղյակ իմ ցանկությունից
Հեռու ես, այնքան հեռու,
Որ անկարող լինեմ նորից ու նորից
Քեզ փնտրելու ու գտնելու
Քո քայլվածքի դղրդյունը,
Որ հասնում է սրտիս խորքին`
Հենց այդ շարժը, հենց այդ նույնը
Իմ այս հոգին ընդունում է:
Ու դրանից քեզ սովորած դողդողումն է
Կրկին զգալու,
Կրկին զգում է:
Քո` մնալու մասին սուտը,
Որ իմ սիրտն է լուռ հորինել,
Գիտակցումս է երբեմն հիշեցնում.
Ու ես դա նրան չեմ կարող ներել:
Իմ հորինած փոքրիկ սերը
Այս սիրտս կապել է:
Ու ես նրանից կորցրել եմ իմ ստվերը,
Կորցրել եմ, ինձ էլ կորցրել եմ:
Քո և իմ ուղիները
Այնքան օտար, այնքան տարբեր են:
Ոչինչ չգիտեմ քո կյանքի մասին:
Բայց քեզ մասնատել
Ու պահպանում եմ մոտ իմ այս սրտին,
Որը մասնիկ առ մասնիկ քեզ է ճանաչել:
Եվ ավելի լավ, որքան ես գիտեմ,
Ոչ ոք չգիտի քո մասին իմ սեր:
Կամ սիրուցս կուրացել եմ,
Ու քեզ ինքս եմ հորինել,
Կամ էլ սիրտս ի վիճակի է
Քեզ իրեն, իրեն էլ քեզ հարմարել:
Ես և դու ոչինչ չգիտենք:
Ամենը սխալ եմ անում:
Դու չկաս ու ես եմ խենթ:
Նորից քեզ եմ հորինել ու ապրում եմ:
Եվ այս ամենն էլ իմը չէ, սուտ է:
Ասա ո՞նց անեմ. ստել չգիտեմ:
Բայց ողջն եմ ստել:
Ինքս ինձ նորից մոռացել
Ու օտար սերը իմն եմ դարձրել:
Գիտեմ, չկաս դու,
Կամ էլ հեռվում ես:
Այնքան հեռու,
Որ մոտենալ քեզ
Դեռ չեմ կարողանում:
Քո գոյության ամեն ապացույց
Ինձ կարող է փրկել այս սիրուց:
Որ ամենևին ինձ չի պատկանում,
Բայց ինձ պատկանող
Ողջ կյանքս է վատնում
Ու ես եմ պարտվում:


©Թերեզա
22.03.2007թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий