.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

пятница, 25 января 2013 г.

Նորից ետ


Այստեղ եմ նորից,
Նորից ձեզ մոտ եմ`
Իմ սխալներից
Մնացած հետքեր:
Որքան դեռ պիտի
Նրանց համոզեմ,
Որ թողնեն հոգին իմ
Իմ միտքն էլ թողնեն
Ո՞ւմ դիմեմ ասա,
Քեզանից բացի
Էլ ո՞ւմ վստահեմ,
Թողել ես այստեղ
Իմ սիրտը ազատ,
Ու դրանից է
Իմ հոգին հոգնել:
Պետք չէ էլ փնտրել
Զուր մեղավորներ:
Միայն իմ սիրտն է
Մեղավոր եղել,
Որ քեզ լքել է,
Քեզնից հեռացել
Ու օտարացել:
Այստեղ եմ եկել,
Նորից ետ դարձել,
Որտեղ վառել են,
Որտեղ կորցրել
Ինձ ու իմ սերը:
Այստեղ եմ եկել
Առանց ցանկության,
Առանց սեր
Ու երջանկության:
Եկել եմ ժամանակավոր
Ու պիտի մնամ:
Դեռ որքա՞ն եմ կարող
Այստեղ դիմանալ:
Երկար չեմ մնա
Ու կհեռանամ:
Բայց քանի դեռ
Այստեղ եմ
Իմ ստերի հետ,
Պիտի պայքարեմ
Ու հաղթեմ հավետ:

10.09.2007թ
©Թերեզա
Երևան

Комментариев нет:

Отправить комментарий