.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

четверг, 29 августа 2013 г.

Իմ միակ անկրկնելի թափանցիկ թանկ..




     
              Իմ ձեռքերի մեջ քո մարմնի բույրը անթառամ բույսի նման աճում է: Դու իմ միակ թափանցիկ թանկ: Քեզ տվել է ինձ իմ ճակատագրի միակ գունավոր անկյունի պահապանը, տվել է ինձ ու երջանկացրել: Իսկ հիմա նա ագահորեն ու արյունառու կերպով փորձում է խլել քեզ ինձանից: Նա չգիտի, որ դու արդեն իմն ես, իմ միակ անկրկնելի թափանցիկ թանկ: Դու իմն ես այնքան որքան որ ես եմ քոնը, ես այնպիսինն եմ ինչպիսին դու ես: Ես ինձ զգում եմ այնպես, ինչպես դու ես քեզ հիմա զգում: Իմ միակ թափանցիկ թանկ: Ես իմ երազն էի քո ափերի մեջ ձևավորել ու դու այն քո ձեռքերով թևավորեցիր: Տվեցիր նրան ամենն ինչ կարող էր ունենալ երջանկությունն ու գունավորեցիր իմ յուրաքանչյուր անգույն մատնահետք: Գունավորեցիր ու տվեցիր ամենաթանկին բնորոշ արժեք: Բայց հիմա դու ես դարձել իմ միակն ու թափանցիկը:

             Միշտ սիրելու եմ քեզ իմ միակ թափանցիկ թանկ. միշտ, որ հավերժից առավել երկար է:


©Թերեզա
30.01.2013թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий