.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

пятница, 10 мая 2013 г.

Գեղեցկադեմ երջանկություն..


                 Իմ ուսապարկում կուտակված թախիծը գողացար առանց աչքերդ անգամ թարթելու: Ես տեսա քո շողքը` ստվերի ետևից վազելիս ու անհագ ժպտացի: Կարծես ծանոթ դիմագծեր շոշափեցին իմ երեսն ու համբուրեցին ուրախությունից դողացող շուրթերս: Քեզ կուլ տվեցին օրերից պոկված երազանքներս ու դասավորեցին թիկունքիս ետևում: Իմ ժամանակը դանդաղում է առանց քո գոյության ներկայության, իսկ երբ հանկարծ միամիտ հայտնվում ես`սլանում է այնքան արագ` կարծես ոչինչ չի հասցնում: Ես քայլում եմ, դու` իմ հետևից, ես վազում եմ, դու թռչում ես իմ երկնքում, ես կանգ եմ առնում մի կում սառը ջուր խմելու համար, իսկ դու շնչում ես` ականջներիս ետևում պատսպարված: Երբեմն ինձ ժպտում ես, իսկ հաճախ`ետևումս թաքնված ապրում:


©Թերեզա
13.06.2012թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий