.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

суббота, 11 февраля 2012 г.

Արդյո՞ք դու գիտես .. ինձ

Արդյո՞ք դու գիտես ամենն իմ մասին,
Արդյո՞ք պատրաստ ես ինձ ծանոթ լինել,
Կարծում ե՞ս` հեշտ է սիրել արբածին,
Երբ նրանից ոչ մի սթափ միտք չի էլ մնացել:
Նա` շատ խենթ է ցանկանում լինել,
Նա` թռչել է սիրում, սիրում է ճախրել,
Նա` ամեն ինչը ոչինչ է դարձնել այսօր ցանկանում,
Իսկ հաջորդ վաղը`այն վերականգնել:
Արդյո՞ք դու գիտես ամենն իմ մասին:
Ես… ես` գուցե չկամ,
Այլ պարզապես լինել եմ ուզում,
Ու լավ է ստացվում,
(Կամ թե չի ստացվում, չասես այդ մասին):
Ես իրոք չկամ, ու ամբողջովին
Այդ դրությունը ինձ դուր է գալիս:
Արդյո՞ք ուզում եմ քեզ ծանոթ լինել
(Միշտ վախենալիս…
Կարծես մրսում եմ ու այս անգամ էլ…)
Արդյո՞ք դու գիտես,կամ թե՞ ես գիտեմ
Ո’չ պատահել ես, ո’չ պատահել եմ:
Այս ճամփաները այնքան տարբեր են,
Ես էլ չգիտեմ`
Արդյո՞ք ուզում եմ ես նրանց հատել,
Արդյո՞ք ուզում եմ…
Ո’չ, ես չեմ ուզում ոչինչ իմանալ:
Արդյո՞ք…
Գոյություն չունի այդ արդյոք բառը:
Արդյո՞ք սիրելիս ''Արդյոք'' են ասում:
Այդ բառը սառն է,
Ու այն այս սիրուն կարծես չի սազում…
Այսքանից հետո, թե որ հանդիպենք.
Ինչն անհնար է,
Թե որ դիմանամ էլ ''արդյոք'' չասել
Ուրեմն`իրոք, իրոք սիրել եմ
Ու ցավոք կորցրել:



©Թերեզա
13(14).12.2005թ

Комментариев нет:

Отправить комментарий