.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

суббота, 11 февраля 2012 г.

Միամտաբար


Թե ջերմորեն,  գարնան մի օր, այտերը քո
Կաթիլները անձրևների համբուրեն,
Ու լոկ ստվերս զգաս այդ երեկո
Իր թացության փոխարեն,
Ապա դա ես եմ քեզ համբուրելու,
Ես`թաքնված անձրևներում:
Թե արևը քեզ պարուրի` ձմռան ցրտին,
Թե ձյուները քեզ փաթաթվեն` դու վերստին
Գրկախառնվես այդ ձյուներին ու չմրսես,
Այլև միայն արևը զգաս իմ աչքերի,
Միայն փարվես այդ ձյուների մաքրությունին,
Սպիտակի մեջ թե քեզ գտնես,
Ուրեմն` ինձ կհաջողվի`
Խառնել իրար,
Ու իմ սիրում ամբողջովին
Քեզ նվիրել` օրում վաղվա:
Թե որ հանկարծ մի կարոտ զգաս`
Շուրջդ նայիր ու կտեսնես
Տերևներում,արևներում,տխրության մեջ…
Ամբողջի մեջ
Ինձ որ փնտրես ու նկատես…
Թե որ փնտրես` կնկատես,
Ու լուռ կզգաս
Հոգուդ խորքում այդ օրվանից,
Որ այլևս է’լ չես փախչի դու ինձանից:


                       
18.03.2006թ
Թերեզա



Комментариев нет:

Отправить комментарий