.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

суббота, 11 февраля 2012 г.

Կարող ե՞ս..




Կարող ե՞ս արդյոք վազել ու փարվել
Այս ձյան մաքրությանը.
Այն այնքան պարզ է, ու այնքան մաքուր,
Որ կարող ես անգամ չհասնել նրան,
Ու սայթակել, ընկնել`
Չդիմանալով անկումիդ ու քո էությանը:
Անկարող ես դու հենց նրան գրկել,
Ընկնել գիրկն ու չմրսել:
Պարզության ու անկեղծության լեզուն
Դու չես հասկանա:
Չէ որ պարզապես սովոր ես ման գալ
Լոկ ցեխուտներում:
Ու անձրևից թացոտված խոտերի վրա`
Ընկնել ես սովոր,
Բայց և այդ անգամ
Խոնավության մեջ`
Պարզ թարմության տեղ`
Միայն թացություն ես դու զգալ կարող:
Դա այն բանից է,
Որ անկարող ես լինել ձմեռվա նման`
Մաքուր ու անկեղծ:
Քո այդ սերն ինչ֊որ եսասեր է մեծ,
Ու փոքր֊ինչ խաբեբա է նա:
Միևնույն է` դա էլ է ներելի,
Թե կարողանաս ձմեռն հասկանալ:
Ոչ թե` ձյունն ուսերիցդ սրբելով էլի,
Ու չգլորել սառը օրերդ`
Մի միայն դրանք անցնելու համար:
Այլ փոքր֊ինչ նրանում տեսնելու սերդ.
Սիրել ու անկեղծանալ`
Ձմեռվա նման:


©Թերեզա 
28.01.2006թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий