.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

четверг, 28 февраля 2013 г.

Դու ես իմ գարունը



























            …Ու սկսվեցին կիսատաք անձևրները, որոնք շուտով կսառեն պարանոցիս, երբ հատիկ հատիկ գլորվեն շուրթերովս ցած: Իմ երկինքն արտասվում է ամեն անգամ, երբ ես թախծում եմ: Երևի մեր երակներով նույն արյունն է հոսում, կամ ավելի ճիշտ` մենք միևնույն ցողից ենք: Այլևս սրբում են իմ կիսաթև վերարկուի վրայից քո մարմնից պոկված ոտնահետքերը: Սառել են: Ակամայից շուրթերն էլ են սկսում դողացնել ընդմիջումներով, երբ շուրթերից ծորում է տաք շնչառությունն ու մեկ վայրկյանից կիսով չափ պակաս ջերմացնում: Ես ինձ գտել եմ քո թևքերի տակ: Պարզվում է միշտ այնտեղ եմ եղել: Գիտես, որտեղ ասես չէի փնտրում նրան ու ինձ անգամ թվում է, որ ես լսում եմ նրա դողից ծնվող շրշյունը: Նոր եմ հասկացել` նա չէր դողում, նա ծիծաղում էր, քանի որ հասցրել էր թևքերիդ տակ ջերմանալ: Մի տար ինձանից իմ անձրևանոցը: Ես վաղուց դադարել եմ թրջվել արցունքներիցս: Քո շնչառության տակ ես գտել եմ իմ տունն ու քո մատների ծայրերին մոռացել` դողացող անկարողությունս: Ինչ էլ լինի թույլ չես տա թրջվեմ:

©Թերեզա
10.11.2012թ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий