.fb {float: right; margin: 0px 0px 0px 10px; }

Պատմիր ընկերներիդ

воскресенье, 16 ноября 2014 г.

ՄԱՅՐամուտին



Ուզում եմ ձուլել քո պաղ շուրթերին իմ գարունը,
Բայց կասես ինչպե°ս,
Երբ քեզ արդեն տիրում է միայն թաց ձյունը`
Սառը, անտարբեր, աներես.
Թափանցիկ սիրտդ, հոգիդ` հեռավոր:
Ներիր ինձ, խնդրում եմ,
Որ չեմ եկել, չեմ դարձել քեզ մոտ,
Ու դեռ կարոտից  դողում եմ:
Ես մի երդում եմ կորցրել,
Որ խոստացել էի.
Երդվել էի` մորս սիրտը չցավեր.
(Բայց ես ուժ չունեի: Անզորացել էի):
Այժմ այն արտասվում է`
Իր հոգում հիմա միայն թաց աշուն է:
Քեզ կորցրել էր անսեր քո երջանկությունը,
Թաքցրել էր կույր, մեղկ կարոտի տակ:
Ու մնացել է միայն քո թավշյա մաքրությունը
Անշիտակ հետքերում թողած` քո ծաղկունքից զատ:
Ուզում եմ ձոնել քեզ իմ աշունը.
Խելացնոր, փափկամազ, հարազատ:
Չէ որ սերը քո հավերժ արթուն է.
Քո սերն այնտեղ է, որտեղ սիրտն է տաք:

Տատիկիս
18.10.2014թ.
Թերեզա

Комментариев нет:

Отправить комментарий